noua pagina

va reamintim ca ne puteti gasi pe :
http://seso-campiaturzii.webs.com

livetext

Pentru a urmari partitedel echiepei seso campia turzii click aici
astazi SESO Campia Turzii - CS Marmatia 96 ora 17:00

10 august 2009

LOTUL ECHIPEI DE FOTBAL,,FC.SESO CAMPIA TURZII,,

Dupa cum va anuntam,astazi va prezentam lotul echipei de fotbal FC.SESO CAMPIA TURZII,echipa care va activa in anul competitional 2009-2010,in liga 3,seria6.Lotul pe care il vom prezenta va mai putea suferi mici modificari prin legitimarea unor jucatori aflati in probe . Vor mai putea aparea anumite modificari si in componenta seriei datorita retrageri de ultim moment a unor echipe(ex:GAZ METAN TG-MURES),si prin aducerea altor echipe din alte serii sau ramanerea in seria 6 cu un numar mai mic de echipe inscrise.Dupa ultimile informatii in seria 6 va evolua si echipa FC.BIHOR,echipa care sa retras din liga 2 din motive financiare.iar acum va vom prezenta lotul echipei :

'' FC.SESO CAMPIA TURZII''

PORTARI: MOLDOVAN CALIN
URSU ANDREI

FUNDASI: KELEMEN LEVENTE
RITIU REMUS
MITREA BOGDAN
SUTEU ALIN
PURCAR MARIUS
MOTET ALIN
TARCEA RADU
SEICOBAN COSMIN
PASCA RAUL -junior

MIJLOCASI: GHENTI PAUL
MARGINEAN SERGIU -junior
GRIGOROSCUTA CRISTIAN
RONEA VLAD
GALATEAN IONUT -junior
FARCAS ALIN -junior
CHIFOR DAN -junior
MURESAN TUDOR -junior
ALEC LUCIAN -junior

ATACANTI: SANCIRA RARES
FERTEA ADRIAN
PETRESCU CALIN
ILEA DARIUS

ANTRENOR PRINCIPAL: TATARAN IOAN
ANTRENOR SECUND: ROSU LUCIAN

CULORILE ECHIPEI:ROSU GALBEN
LOCUL DE DESFASURARE A PARTIDELOR:
STADIONUL MUNICIPAL CAMPIA TURZII

JARDEL

8 comentarii:

  1. mult succes :D de la turda
    sper la anu sa ne vedem aman2 echipe in liga 2

    RăspundețiȘtergere
  2. ala ii Marginean Sergiu nu Sorin Marginean

    RăspundețiȘtergere
  3. Pt.,,anonim,,eu cred ca am scris foarte bine la prezentarea lotului...MARGINEAN SERGIU -junior,nu stiu ce ai vazut tu de ma corectezi

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau dar eu am scris clar MARGINEAN SERGIU -junior,nu stiu ce ai vazut tu de scrii altceva??????

    RăspundețiȘtergere
  5. jardel am modificat eu ca are dreptate anonim era scris SORIN!

    RăspundețiȘtergere
  6. doara eu stiu sa citesc numa voi dati copy-paste de la turdanews ca si la aia le-am zis:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma baiatule anonim cine da copy-paste mah???Uitate la articolele despre seso campia turzii de uinde lea copiat Gelu Florea si dup[aia hai sa povestim.Team pupat paaa ca esti penibil

    RăspundețiȘtergere
  8. Pt,,anonim,,stai linistit ca nu am dat copy-paste la cei de la turdanews,deoarece eu aveam lotul inaintea lor,lucru pe care ti-l poate spune chiar GELU FLOREA

    RăspundețiȘtergere

chat si video isct